Wednesday, July 21, 2010

Tenangnya rasa....


Salam 2 all my pren

ALHAMDULILLAH....akhirnya siap gak laporan aset yg aku kena buat...lega sgt rs hati...
thanks 2 my fren...Noor Diyana Abd Rahman...tq wei cz tlg aku...hihiihihi..cyg ko sgt2...ko je yg fhm aku wei...tq cz sabar nga karenah aku.....

actually skrg ni aku agak kelesuan & x larat...td pon agak lm aku rest kt surau....mgkn penat puasa....tp pah slt td  alhamdulillah rs segar sikit....
ALLAHUAKBAR...Prsn aku rs tenang sgt skrg....syukur Ya Allah

semoga apa yg aku rasai skrg ni akn brkkln Ya Allah
tapi walau apa jua dugaan yg kau beri akan aku tempuhi dgn penuh kesabaran
INSYAALLAH
 


Bila engkau memandang segalanya dari TUHAN mu yang menciptakan segalanya, yang menimpakan ujian, yang menjadikan sakit hatimu, yang membuatkan keinginanmu terhalang serta menyusahkan hidupmu, pasti DIA akan damaikan hatimu kerana masakan ALLAH sengaja mentakdirkan segalanya untuk sesuatu yang sia-sia. Bukan ALLAH tidak tahu deritanya hidupmu, retaknya hatimu..tapi itulah yang DIA mahu kerana DIA tahu hati yang sebeginilah yang selalunya lebih lunak dan mudah untuk diikat dan akrabnya dengan NYA…May ALLAH bless me always..Insyaallah..Amin.






2 comments:

Anonymous said...

semoga saudari terus tenang dan damai....setenang insan yang saudari sayg........

LaraDyana said...

Anon : tq...rsnya lbh jika saudara/saudari mmprknlkn diri..mgkn kita blh brkwn..apapun thanks sudi singah di pondok buruk sy ni..slm ukhwah dr sy....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...