Tuesday, July 27, 2010

Happy Mother Day 4 My Love Mum...


Ma, engakaulah RATU & engkau juga PERMATA HATI kami.

Ma....aku amat menyayangimu
Ma...aku amat menyintaimu
Ma...aku amat menyanjungimu
Ma...aku amat memerlukanmu
Ma...aku amat merinnduimu

Ma...aku anakmu yg tidak sempurna tanpamu
Ma...aku anakmu yg lemah tanpa semangatmu
Ma...aku anakmu yg kaya dgn kasih sygmu
Ma...aku anakmu yg kenyang dgn belaianmu
Ma...aku anakmu yg lena dgn pelukanmu
Ma...aku anakmu yg sihat dgn jagaanmu
Ma...aku anakmu yg berjaya dgn didikanmu
Ma...aku anakmu yg bahagia dgn budi bicaramu...

Ma...tanpamu siapalah aku
Ma...tanpamu hilanglah semangatku
Ma...tanpamu gelaplah duniaku
Ma...tanpamu pincanglah aku

Ma...terima kasih melahirkanku
Ma...terima kasih menjagaku
Ma...terima kasih membesarknku
Ma...terima kasih mendidikku
Ma...terima kasih atas segalanya


Terima kasih ma untuk segala-galanya...terlalu bnyk utk aku ungkapkn malah tidak mampu utk kulakar setiap budi pekertimu, setiap pengorbananmu, setiap penat lelahmu, setiap penat jerihmu..

Ma maafkan akak atas segala salah dan silap..terlalu byk rasanya kesalahan kak pada ma...tp mgkn pada ma semua tu x ada apa2 mlh lgsg x mmberi kesan dihati ma..tapi ma..kak tahu adakalanya ma juga bersedih dan merasa susah dgn kehidupan....maafkan kak ma atas segala kesushn yg trpksa ma lalui demi mmbsrkan kak dan adik beradik yg lain...ma terasa ingin tumpah airmata ini tatkala melakarkan lirikan kata buat ma..ketahuila ma...engkaulah ibuku,engkaulah mamaku, engkaulah emakku,engkaulah umiku, engkau ratu hatiku...aku amat2 mngasihimu ma...

Tidak mampu utk aku gambarkan keperitan kesusahan kau melahirkan aku memberi peluang utk aku melihat dunia Allah ini...mama semangatmu mengalir dlm diri ini....Ya Allah semuanya atas kehendakmu...aku bersyukur dianugerah seorg ibu yg "SEMPURNA" sebagai seorg ibu lengakap pakejnya....aku berterima kasih Ya Allah....ibuku adalah sebaik2 kejadian yg kau kirimkan kpd kami sekeluarga...Terima kasih YA ALLAH...semoga segalanya mendapat keberkatan Mu Ya Allah..Amin


Ma...syg kak pada ma xkn pernah hilang..xkn prnh pudar, xkn pernah kurang, xkn pernah suram malah xkn pernah kering dan akan terus mengalir kasih syg dan cinta kak pada ma seperti mana x pernah keringnya telaga Air Zam Zam....aku anakmu dan kau ibuku...namamu yg akan mengiringi aku di alam barzah nnti...ma kau lah HIDUPKU & KEHIDUPANKU.

SELAMAT HARI IBU MAMA...SEMOGA PANJANG UMUR, MURAH REZEKI DAN SEMOGA MAMA BAHAGIA DISAMPING SUAMI & ANAK2 MAMA...KAK PERCAYA SEGALA KEPERITAN DAN KESUSAHAN KELUARGA KITA AKAN DISERIKAN DAN DISEMAIKAN DENGAN KEBAHAGIAAN YG TIDAK TERHINGGA....SALAM SAYANG SEMBAH SALAM DARI ANAKMU YG JAUH.

mama : Salam..terima kasih  ucap selamat hari ibu kat ma.
 (msj dari ma)

aku : sama2 ma.

Adik aku & my love mum
 SELAMAT HARI IBU BUAT SEMUA IBU-IBU DISELURUH DUNIA

(Actually post ni sbnrnya entry yg aku post kt blog lama aku http://davillagegirl.blogspot.com/
terlalu syg utk aku delete post ni...lalu aku copy n paste disini)


komen from my friend....

aku juga berharap ma akan bc entry aku ni.....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...