Tuesday, July 27, 2010

IT'S GONNA BE OKAY



 



Ya Allah apa sbnrnya yg Kau ingin tunjukkn pada ku? apa sebnrnya yg Kau ingin aku rasai? jgnlah Kau duga aku Ya Allah...
keresahan hati dan perasaan aku skrg ini bnr2 mmberi tekanan pada aku...bnr2 mmbuatkan aku penat...benar2 mnduga perasaan ku...benar2 menghantui diriku...Ya Allah, Kau tenangkanlah perasaan ku...damaikanlah hatiku...
sesungguhnya aku amat2 TERTEKAN sekarang....aku sudah PENAT utk mngalirkan airmata Ya Allah...Otak aku juga da penat berfikir....aku amat2 SERABUT skrg....keserabutan ini semmgnya begitu mnganggu ketenangan hidup aku....
Ingin aku pergi jauh..ingin aku mnjauhkn diri..aku ingin bersendirian... jauh dr segala masalah yg melanda diriku..

AKU BETUL-BETUL PENAT

aku inginkn kedamaian
aku inginkan ketenangan
aku mengharapkan kebahagian
aku mengimpikan kegembiraan
aku mendambakan kasih sayang
tunjukkanlah jalan yg bnr padaku YA ALLAH
pimpinlah aku kedlm keredhaanMu YA ALLAH
berilah hidayahMu padaku YA ALLAH
kasihilah aku YA ALLAH
cintailah aku YA ALLAH
sesungguhnya hanya Engkau tempat aku mengadu
hanya Engkau tempat aku meminta
hanya padaMu YA ALLAH
hanya padaMu
kurniakanlah ketenangan pada diriku
anugerahkanlah aku kedamaian
jadikanlah aku hamba yg senantiasa mngingatiMu
yang sentiasa merinduiMu
yg senantiasa dekat denganMu




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...