Wednesday, July 21, 2010

21.07.2010 (^_^)



hahaha pg2 da syok tgkp gmbr sndiri

Assalamualaikum kawan2 semua
hope semua chat,happy dan ceria sokmo
semoga ALLAH S.W.T merahmati kita semua...

da 2 3 hari aku x update blog aku.....actually agak bz cikit.....ade kerja yg prlu disiapkn...
pg ni agak kelapangan cikit so blh la aku nk story mory cikit....
pg ni hjn....aku kebasahan wlupon brpyung....xpe aku anggap hjn rahmat dr TUHAN
ikut hati nk je aku tdo trs td tp ingt ade krj nk kena settle aku gagahkn jua kaki ku melangkh ke bilik air...
sob sob sob...huhuhu sejukkkkkk

smlm aku hbskn ms kt bilik...sprti biase bc nvl. lyn lg.....tp smlm aku aku tgk blk smua gmbr aku time stdy kt UM dr aku first year smpai la aku konvo....
byk yg berubah 
dan 
perubahan ketara ialah
jeng jeng jeng
berat badan aku bertambah....huhuhuhu.....makin cubby.....
sob sob sob.....
ngah syok dok lyn video BORIA....
skali aku diterjah olh along....hahahaah...da tau da msti along pelik cz aku do terperap je dlm bilik...
apa lg diajaknya skali si yana (my new housemate)
so gegak gempita la bilik aku.....nga gelak ketawa kami
habis smua gmbr "dulu2" (time kurus la beb time slim....hahaha)


aku yg poyo

hari ni aku pakai bj warna oyen....hihihi......semua tgr ckp nmpk lain.....(^_^)

wink wink wink....hati aku brbungga di pagi hari....ahakkkkk
knp?mngapa?...jeng jeng jeng.....
BIARLAH HATIKU BERBICARA

berbls msj mghibur hati,
tersenyum dibibir mnjadi penyeri,
siapakah gerangan mencuri hati,
sudah ku tahu...tapi jawapannya blm pasti.

(^_^)

tersnym ceria di pg hari....
InsyaAllah murah rezeki.
senyum seindah suria yg membawa cahaya....
senyumlah dari hati dunia mu berseri....
WINK WINK WINK.....


OK dyana dah dah dah...stop angau k.....sila smbg krj anda.....

hahhaha....i'm serius...

ok wak kijo lu...babay....




2 comments:

Anonymous said...

semoga insan yg hadir memberikan sinar dalm hidup saudari........

LaraDyana said...

Anon : siapakah gerangan anda sebenarnya...?? tp akal fikiran sy yg waras mnyatakn yg sy th siapakh anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...