Thursday, July 8, 2010

Assalamualaikum... Peace No War.

Alhamdulillah after 2 month aku x berblog....akhirnya aku kembali semula ke dunia blog....My first blog sudah lama aku kebumikan.....kutanam bersama kenangan silam....SEMALAM adalah KENANGAN, HARI INI adalah KENYATAAN.....

Tq kpd mmbr2 blog xpecialy mmbr opis aku yg tanpa jemu dok brtnya dok mnyuruh aku create blog baru....(Yana UM, Liza, Ruby dll).....ni semua berkat nsht korang...hahahahah...maka dgn ini trhasillh blog yg enth apa2 ni....so jgn nnti korang bowing lak nk follow k.....

Wink Wink Wink.................



4 comments:

Cik Ruby said...

welcome back ;) Kena rajin update okies :D

LaraDyana said...

salam...hai cik ruby....ya i'm back....InsyaAllah klu ade follower cm ruby comfirn dyana update sll..tp jgn bowing suda la...hihihi

Ms. Wanniey said...

hoho.. akhirnyer wujud kembali... ;P

LaraDyana said...

miss wanniey...hihihi...i'm back.....wink wink wink....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...