Wednesday, July 14, 2010

Syukur...Alhamdulillah

Salam semua....

yuhooooooooooooo............

Alhamdulillah aku baru je selesai solat zuhur...syukur Ya Allah.....sbgai hambaMu, aku rasa bertuah sgt brsyukur sgt cz msh diberi kesempatan, kemampuan dan kekuatan utk menunaikn dan mendirikan solat.....Allahuakbar....Maha Kaya Ya Allah..betapa lemah betapa kerdilnya aku bila berhadapan dgn Kau....
menadah tangan memohon hidayah dan keberkatan dari Kau membuatkn aku merasakan 1 kelegaan 1 ketenangan yg maha hebat Ya Allah....

Aku ingin mencintaiMu sebagaimana Kau mencintai dan mnyayangi aku Ya Allah...sesngghnya aku adalah insan yg amat mengharapkan keberkatan dan keredhaan dariMu Ya Allah.....Allahuakbar....Maha Suci Ya Allah....aku rasa hati aku tenang dan damai sangat Ya Allah...terasa ingin luruh airmata aku tatkala aku sujud....jatuh airmata aku tatkala aku menadah tgn memanjatkan rasa syukur memohon perlindungan Kau...... pandulah aku Ya Allah ke jalan yg kau redhai.....ke jalan yg Kau berkati...AMIN...Alhamdulillah..

(^_^) (^_^) (^_^) (^_^) (^_^)....wink wink wink...huhuhu today aku x pose...huhuhu sob sob sob agak sedih cz aku ingt nk pose deret mggu ni tp sbb hr ni aku ada krj yg prlu aku settle kn dan mmg memerlukan tng n pemikiran so aku x pose.....xpe esk aku pose lg....

kol 11 td ade metg sal Karnival mknn (Malaysian Book Of Records) kt CIDB nnti....jeng jeng jeng... dan aku diberi tugas utk masak Grilled Fish.....wawawawawa......kena msk beb...huhuhuhu.....cmne tu..ermmmm korang agak2 blh x aku msk?.........xpe xpe xpe...nntikan ok...............

dlm metg tu sakit prt aku dok gelak nga kerenah pelik2 dak2 opis aku ni..adoila klu otak ngah tensen pon mmg blh fresh blk beb.....sempoi je lawak yg kuar tu lak spontan..ye la nk msk mknn yg agak susah ni mmg kena buat btl2....da la ade sorg pegawai ni tny lps msk nnt dpt apa? spontan je pegawai aku (Kak Effa) jawab...xdapat apa2 just dapat penat je...apa lg km gelak la kuat2....hahahahah slh sorgnya aku la bapak gila aku gelak...WAKAKAKAKAKAKKA

ok ok ok da da da dyana please stop gelak k kn nnti krj ko x siap2......hihihi.....uhuhuhu
td time aku ngah lyn wak krj..

.....kawan2 doakan sy...... hik hik hik....ting tong ting tong....ok dyana da stop....jgn smpai ko mkn pelempang ko sndiri OKSSSSSSS....

lalalalalalala......lunch td aku mkn tomyan.....yg aku rs hebat ialah aku try mkn bunga kubis dan karot...hihihi n aku blh je mkn.....yahoooo bljr slow2 nnti aku da blhla mkn syr.....makkkk tq bg petua kt dyana...hik hik hik..pd yg th petua apa sila silentkn diri anda ok.......

tp kan yg x tahannya beb dlm tomyan tu ade udang nga sotong...wawawawawaw.....aku alergik nga seafood...huhuhu...so udg tu aku bg yana...sotong aku mkn la kn....korang tau x apa jd nga aku? tau x? xtau kn cz aku x ckp.....ok ok ok aku bgth k....ms nk ambk air smbhyg td....sob sob sob my face da merah2.....huhuhuhu muka aku jd gatai....aku xle mkn seafood..huhuhuhu hilang nikmat mkn aku...padahal aku just hirup kuah tomyan ke pon..huhuhuhu...cmne nk buat ek?..huhuhu tulung tulung

1 bnda lg yg buat aku happy today ialah.....jeng jeng jeng Pn Joash ckp muka aku ala2 hindustan beb...
hahahahha....td aku sj je smbg nga Pn Josh sal teh....org cina minum teh ginseng...org india lak minum susu halia.....hihihihi...dang dang dang tu gak Pn Josh ckp actually muka u (aku) pon like hindustan tau...wawawawa brbungga je rs..da la aku ni minat cite hndustan mmg hantu hndustan la......dl ade org pggl aku kajol....xtau la apa yg sm nga kajol smada muka aku atau rmbut aku...hahahahahha....


xpela...babay................




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...