Monday, July 26, 2010

Salam semua...



Bila hati mula berbicara,
Perasaan terusik jiwa bergelora,
Adakah itu tandanya cinta,
Apakah penyudahnya ketemu bahagia.

Berbalas mesej menghiburkan hati,
Tersenyum dibibir menjadi penyeri,
Siapakah gerangan mencuri hati,
Sudah kutahu...tapi jawapannya belum pasti.

Perasaan gembira hati ceria,
Jiwa gelora reda akhirnya,
Kuharap sidia faham maksudnya,
Menjelma diri dikala kuseru namanya.

Kuseru namamu dikala sunyi,
Mengharap dirimu akan mengerti,
Tertanam kasih dilubuk hati,
Apakah dirimu akan kumiliki.

Menyemai kasih berbuah cinta,
Berbungga sayang berseri jiwa,
Akan ku kasih hingga ke syurga,
Berkekalan kita ke hujung dunia.

Biar halangan datang melanda,
Tetap kurempuh hingga bahagia,
Kuharap dirimu tetap setia,
Bersama kita kecapi asmara.

2 comments:

LadyGaga said...

ai cik kak..sayu jek aku dengo pantun ko nie.. (panton ke puisi ek??)hihihhi...
Insyaallah..Klu ade jodoh xakn gunung lari di kejar...(eh betul ke??)hehehee..
pakai bedal jek aku nie.huhu
ape pon aku doakan ko ketemu jodoh ea..jgn isau la jnji sentiase senyumm n Comey selalu k.muah!

LaraDyana said...

Salam..thanks kawan...skrg aku serahkan segalanya pada Yang Maha Esa...DIA lg mngetahui apa yg terbaik buat aku hambanya...
kau jgn bmbg aku ok..hik hik hik...cam la ko x knl aku sape..ahak.....

thanks k cz always support aku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...