Tuesday, July 27, 2010

Saat Hilang......

Diriku seolah2 bkn diriku lg..aku sendiri tdk th apa yg sdg aku fikir & apa sbnrnya yg trjd pd diri aku...sukar utk aku fikirkn & sukar utk aku trjemahkn...tidak aku meminta pgakhirn yg begini..tidak aku mengimpikn semuanya akan jd begini...tp apa yg trjd? & bgmn ianya trjd?
aku sendiri tdk mmpu utk mnjwb prsoaln yg aku sndr th tiada jawapannya...so utk apa aku tny...semua yg jd bkn perncgn yg aku rncngkn..ya btl aku merancang tp bkn aku yg menentukannya...usah brmimpi di siang hari krn yg kecewanya adalah aku dan yg mgecewaknnya adalah ENGKAU...siapa yg aku mksdkn??? biarlah aku sj yg th...
Kerna syg ku tepati jnjiku..dan kerna syg kau mungkiri jnjimu...saat kau mulai trjatuh aku dtg mnylmtknmu dan saat aku trsungkur kau lari meningglknku...ku yakin kau kn datang mnjmputku tp akhirnya aku trpks mnjmpt diriku sendiri....hahahaha apa yg aku merepek ni....
akhirnya aku kembali pulang dgn sayap yg kepatahan dan hati yg kereputan...inginku terbang tp tidak ku sanggup utk jth lg...andai jatuh brsambut aku snggup tp jika jth trdampar...ahhh lupakan...




4 comments:

Strawberi Comei said...

mmm..npe nih??(msti awak akn jwab biarlah rahsia..saya xnk jwpn tue...ngee...)rase cm nyebok plak..

LaraDyana said...

Salam..hai yunk..hihihihi..biasalah yunk....gurauan prsn sedang melanda...hahahah ditambah lg dgn bc nvl..hihihi

DiEYaNa said...

hahhaha..dh agk da..mesti feeling bc novel terbawa2 ni.. :p
itu perkaro biaso..menjiwai watak..hihihi...
jgn sedih2 lg tau..
yg lepas biarkan ia berlalu...
yg pnting hr ni n hr akn dtg :)
insyALLAH...hehehhe..
chayuk2!!!!
lallala

LaraDyana said...

Salam...DiEYaNa thanks cz jd follower ore..hihihi.. tu la sejak 2 3 mggu nidok bc nvl je...nk buat cmne dr dl smpai la ni mmg xle tggl nvl.....
InsyaAllah, dyana ok..jgn bmbg k..doakn ore...ore pon doakan DiEYaNa gak....
thanks.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...