Tuesday, October 19, 2010

♥♥♥ suka duka aku ♥♥♥

Demam - kblkgn ni tahap kshtn aku amat2 mmbmbgkn......aku always dmm....dl x cmni...skrg ni scr tiba2 pon aku blh dmm......hope xdak apa2 yg seyes la...hikhikhik.........tp klu brt bdn trn time dmm ni ok gak....hahaha..... apapun hidup msti enjoy.....:)

Bulan oktober - byk suka dan duka......nmn aku brsyukur cz aku msh diberi ksmptn utk merasai & menikmati kesoronokan, kesedihan, kegembiraan, kebahagiaan, kekecewaan, dan kedukaan...ssgghnya apa yg aku rasai dan alami saat ini adalah anugerah trindah yg ALLAH kurniakn pada aku...aku brsykr Ya Allah...

Kau hilangkn smthg yg brhrg cz kau nk gntikn dgn sesuatu yg lg brhrga...cm kdg2 aku khilaf Ya Allah..aku x nmpk kurniaan Kau itu....tp skrg aku sedar Ya Allah..apa yg trjadi adalah 1 ANUGERAH yg x ternilai hgranya...tq Allah.....

smlm aku dpt news yg amat mngmbirakn aku....akhirnya aku dan kwn2 brjaya utk mnduduki exam Ujian Personaliti -Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah ( utk jawatan Guru/Pensyarah MARA)...Sujud syukur padaMu Ya Allah...smg kau permudahkan sgl urusanku...buat teman2 yg akan sama2 mnduduki exm pd 23/10/10 - gud luck...aku mndoakn yg terbaik buat kita smua...Ameen.......♥♥♥

kerinduan pd klrga seolh2 mngamit aku utk plg ke kg..Ya Allah sesghnya aku amat merindui klrgaku... doaku smg klrga sntiasa berada dibawah lindunganMu Ya Allah..Kau jauhknlh sgl kejadian yg x diingini dr fmlyku Ya Allah......Amin.....ma & abah tggu kepulangan akak tau..InsyaAllah x lm lg kak blk.......♥♥♥ 



3 comments:

Siti Nurfariha said...

hhahhah,,lawak lh,,huhuhuhu,,akk,,i-allah iha ingt pesn akk thnks yer kek,,nice entry..

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
LaraDyana said...

Putera Duyung : sy th siapa awk....sy th sy xle nk hlg awk dr bc blog sy.....tp sy btl2 x suka awk follow sal kisah hdp sy.....sy th sape awk..tahu yg tramat th sgt2.... tlg out dr hdp....scr baik sy pohon...jika msh ade sifat perikemanusiaan dlm diri awk, sy hrp awk mngerti.Salam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...