Wednesday, October 20, 2010

~20102010~

Today - Aku dirisik oleh perisik yg merisik...........erkkkk ermmmm whatever......

cam lawak je statment aku tuh......adoila......pg2 buta da trm kjtn yg maha besar....apa laaa nk jd nga aku ni....
Happy ker aku??? ermm cm x....just gelabh biawak je..aku rs biawak pon x gelabah cm aku....hakhakhak...

20102010 - 1 tarikh yg ckp cntik........sm cm trkh 101010 - alangkh indhnya jika trkh ni mngabadikn 1 memory yg terindah dlm hdp aku.......:) tp sbtlnya tiada.....zero okeoy

Korang nk th x sblm ni aku ade men kuiz bilakah trkh aku kn naik pelamin...konon2 nk test la kn....
haaaa ni dia reslt kpd kuiz tue - jeng jeng jeng toin toin toin = 111111.........cmne kwn2???? cntik gila kn klu aku btl2 naik plmn pd trkh nie..hakhakhak...berangan je la ko dyana....jgn ko meroyan sudah la..... hahahhaha adoi skt perut gelak...sabo je la....korang doaknlh aku btl2 jd bini org pd trkh tue.... tp sblm tue aku kenala cr calon dl...mklmla skrg ni aku still pegang status single mingle n availble u......xth bila nk tukar status.... ermm ade sape2 yg berani nk tukaq status aku x???? berani ker?? hahhaha tau takut...erkkk tp klu ade yg berani cmne......jap jap jap aku nk cabuttttttttttttttttttttttttt......................

dale idop ni keno apy sokmo klu dok gak supo beruk makyeh la..dok sengih2 sore..ore tengok pon ore kato gilo bekali dio tuh.........ko guano gu? nok ko ore kato gilo.......

ok ok ok meh aku nok story kisah benar hok jadi ko aku sikit......cito ni buke rekaan ni meme cito btl..ambo x nawok lgsg...

hari ini aku dilamar scr x rsmi bg seseorg yg aku sndiri x knl btg hdg...soh ker nok tgk btg hdg namo pon aku xth...ngano tuh? pelik kn kn kn.................klu demo pon pelik ambo hok empunya badan ni lg la xth aroh...

aku xthla nk ckp ni rezeki ker bala bg aku? ker JODOH aku nok sapa doh? tp gak aku x ready lg.... bukan nk jual mahal tp seyes aku btl2 x ready....huhuhuh abah tulunnnnnnnnnnnnnn........akak btl2 x readyyyyyyyy.. huhuhuhu...pahtu nok wak ngano ni...xkn aku nk lari kot.....lari? tp nk lari g mane? adus serabut la sero.

dl ade gewe pon....gewe buat perangai..ermm xthla bkpo gapo lg hok x ckp hok x keno pon aku xth.... xdok jodoh bekali nok wak ngano..mujurla aku ni x gilo sbb pts cinta.... tp silap org la klu pts cinta smpai nk gila...ni anak pak mat tau......anok jati tanah serendah sekebun bunga eh silap tukar doh loni jadi serambi mekah doh...

Dl pon aku prnh tolak lmrn seseorg..............maafla ambo bkn kjm tp ambo xleh nok trm....tidak kubisa utk menukarkn status PERSAHABATAN kita kpd status PERTUNANGAN & strsnya kpd status PERNIKAHAN ...trll berat utk aku trm..mfkn aku..mgkn ALLAH da cakap antara kita tiada jdh...dan biarlh hbgn antara kita kekal sbg SAHABAT.....InsyaAllah.

skrg ni cmne aku nk lari kpd MASALAH yg timbul ni.............adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....huhuhuhu tulunnn aku..
pening pening pening...........apapun aku akan always trsnym mghadapi sgl cabaran dan rintangan yg mndtg... aku yakin dgn percaturan hdp aku yg sudah Kau aturkan..... :)

4 comments:

Siti Nurfariha said...

wah,,akk dlmar eik,,ehheh,,btul2 ke xknl laki tuh kak???ke knl dlm fb je??ehhehe...akk,,istikaroh kak,,mne tau mgkin die jodoh akk wlpon xknl,,kn,,sepe tau,,cinta itu buta,,hehehe

LaraDyana said...

Salam....syg ku ieha...bkn mmbr FB dik...enthla dik..kak mmg x knl...ni dia pny cousin yg risik bg phk dia..siap mnta nm pnh n no fon kak lg..InsyaAllah jika dia jdh kak, kak trm..doakn yg trbaik bt akak k.

Unknown said...

tahniah...semoga bahagia

LaraDyana said...

Putera Duyung : thanks but no thanks....please.....hope u understand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...