Tuesday, October 19, 2010

♥♥♥ JAUH dimata TaPi.............. DEKAT dihati ♥♥♥


ok dis time meh cini pakat2 baca k..aku nok cito sikit sal adik2 aku nie...mcm2 piil mcm2 ragam mcm2 karenah......pelik2 tp comel2 je......

Depa2 semua ni klu korang nk th aku x prnh jmpa scr real lg.......hnya jmpa di alam maya je..di dunia yg nyata dok lg......tp kami sm2 brkgsi cerita......dan yg plg ptg kami sama2 brkgsi ksh syg.......(^_^)


 Jeng jeng jeng sape kh gerangan budakkk ini..........

teka jgn x teka.......anak dara sape ni???

inilah dia adikku Siti Nur Fariha @ pggln manjanya Ieha ...:)
Ieha ni suka sgt nga warna hijau epal & oren......
seorg pencinta buah seteroyberi...(^_^)
suka sgt snap gambar.....( adik nnt jgn lp ambik gmbr kak tau....)
orgnya chinese look....sm cm aku....ermm sm ke dik? hihihi
owang nogori ....Ieha ni student KUIS....so Ieha jnji nga akak tau, stdy btl2....
kami brkgsi bln kelahiran yg sm...iaitu OKTOBER...
byk prsman antara kami.....
trjlnnya iktn antara kami pon disbbkn 1 sbb yg sm..... 
ermm apakh sbbnya biarlh aku & ieha je yg th.....apapun iktn prsn antara km amat kuat...

ok jom kita tgk si jelita ni scr dekat...jom jom jom...


eh eh eh silap....ni wah seteroyberi...........

ok ok ok ni btl2 punya......


hhaaaa inilah tuan empunya diri.....ni la...comel kn kn kn???
hai adik da trsengih2 da nmpk..hihihi....
tutup mulut tu syg kn masok lalat kn............hehehehe

Ieha ingt pesan kak k.......skrg wktu utk ieha stdy...jgn terleka akn duniawi.....ingt sgl psnn kak yg sblm ni tau... akak tau ieha kuat...ieha tabah....snyum sll k.

haaaa ni lak satu1nya adik llki aku di alam maya...ni blh dikatogori kn jejaka idaman la....ye ke dik? hikhikhik



aaaaa ni la dia jejaka idaman malaya.........
nama diberi Mohamad Ikhram Ishak @ am..........
am ni kdg2 aku pggl adik je.....si teruna ni manja sikit....sikit ker dik???
am pon asal owang nogori gak sama je cm Ieha....
am ni suka sgt mkn nasi kerabu......



haaaa tu dia bgs adik kak ni suka mmbc...bgsx3..jadikn budaya mmbaca tu 1 amalan ye dik.....
si jejaka ni gemar warna purple....



ni la rupa bakal seorang pendidik..adik aku ni x lm lg akan brgelar guru....
so adik bl da mndidik nnt, didiklah anak bangsa kita, penuhi dada mereka dgn ilmu dunia dan akhirat...
akak yakin nga am...am mmpu dan akan jd seorg guru yg berdedikasi.....gud luck my dear.
study rajin2 k......jgn tensen2......enjoy ur stdy.





haaaa adik pmpn aku yg ni lak owang jauh....jauh sgttttt.....kena naik belon klu nk dtg sini..
si empunya badan ni diberi nama Myza Suhaimi @ myza.....

si cantik ni suka sgt nga hero korea......klu tgk kt fb ade pic2 hero2 korea..


knl x sape ni? haaa ni la myza......myza ni pon jiwang cm aku gak....tu yg sekepala nga aku...
lyn prsn no 1....sama gak cm aku.....:)



cmne ayu x? ayu kn....so sape2 yg brkenan sila isi borang k....penapisnya aku sndiri..hihihih...
myza jgn marah tau yunk,, akak gurau je..
myza krj leklok k......xmo tensen2......
if ade problm slesaikn elok2.....keep on smiling k.....
dlm hdp ni byk cabaran byk dugaan so adik kena kuat tau......jgn putus asa.

ni la dia adik2 aku...walaupon jauh dimata tp tetap dekat dihati..n tiap2 hari km dok chatting dok tnya khbr...walaupon brjauhan..doaku smg hbgn antara kami akan brkekalan....smg ALLAH merahmati dan mmberkati ikatan persaudaraan yg trjalin antara kita semua....Ameen....


Love u all......May ALLAH bless u........

FOREVER LOVE

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...