Friday, October 29, 2010

♥♥♥ Hati ku gumbira.......

hihihihi...smlm dpt msj dr my bro.....
abg : nak coklat jumpa malam ni...
aku : Salam...ok abg..tq..

dlm hati da brbunga2 da..hihihi dapat coklat....da la lama gila da x jmpa nga my bro ni..dia asyik bz je 24 jm..

so smlm jmpa..dia dtg pick aku kt rmh....so cm biase la aku dgn gaya aku yg slamber la..buat muka toyer...
msk keto trs je abg aku ni jln....
abg : nk g mn ni?
aku : ermm (dgn muka toya) xth?
abg : kita g mkn k
aku : ok
abg : nk mkn ktne?
aku : ala dyana pon xth la abg....hihihi


akhirnya x p mkn pon just round2 1 kl je smbil borak2 dlm keto..abg cite ni aku cite tu..hihii..al mklmla da lm x jmpa so bykla stoly moly nk cite.....actually abg aku ni br je lending dr kapal terbang dr langkw... dia ade confren kt sana.....smpai je kl trs nk jmpa..aku pon xth la ape mimpi abg aku ni...alih2 aku gak yg dia nk jmpa...

so smlm dpt la coklat dr lgkawi..hihihi dapat byk........tp x smpt nk snap pic so xlela nk tnjk kt u oll... nnt aku da snap pic aku post k....tp jgn jeles..hihihihi....

sbetulnya abg yg aku jmpa smlm tu bknlah abg kndg aku...dia satu2nya abg angkt aku...:) jd mknanya aku ni adik angkt dia la..hakhakhk...... start dr smlm bl aku jmpa dia, aku kn slm n cium tgn dia..erkkkk....korang rs pelik x?  bg aku x pelik..cz aku da hrmt dia cm abg kandg aku sndiri...hihihihi.....tp abg aku ni agak sedikit gatai la...hahhah.....dia ckp sbg abg dia blh cium pipi aku..perghhhh haa sudaaa gila nih..hikhikhik....tp aku th dia just joke je..... agak happy dpt jmpa dia smlm..tp cian cz dia agak pnt mata pon nmpk merah je cz dia x ckp tdo....


so kitaorg just pusing2 kl je la smlm...smbg2..gelak2.....abg aku sbnrnya smlm dia down sikit...cz ms cnfren tu group dia just dpt no3 je...dia sbg leader rs kecewa sgt cz x dpt mmprthnkn kejohanan dieorg yg 2 thn berturut2 brgelar juara...aku dpt tgk wjh kecewa dia smlm...so sbg adik, aku jlnkn tgs aku menaikkn blk smngt dia.....apa aku bt? ooo korang pk bkn2 ek....kantoi....aku cm bg kata2 smngt je la...apa la korang ni x baik tau pk bkn2....:D

apapun aku hppy cz dpt jmpa my bro n lg happy cz dpt coklat yg bykx33333.....:))

tp sedihnya cz dia da nk pindah tempat krj so xkn dok area kl lg..huhuu..xtau bl lak blh jmpa...:(

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...