Friday, October 29, 2010

Happy besday My Hero.......♥♥♥


29/10/1961 - 29/10/2010 = 49


Allah selamatkan kamu....Allah selamatkan kamu......Allah selamatkan kamu......
Smg Allah senantiasa merahmati abah di sepanjang hayat abah......AMIN

ok jom kita terjah besday boy today...jom jom jom.......

jeng
.
.
.jeng
 .
.
.jeng
 ..

♥♥♥
amacam menawan x snyumn my hero....:)

Haaaaaaaaaaaa...ni la my super duper hero in the world...love u so much abah....muah di dahi...muah pipi kanan muah pipi kiri...ma jgn jeles tau...hihihihi....


♥♥♥
eh eh kopiah senget....btl kn dl baru encem.....hihi...love u abah

Tepat jam 12 tgh mlm semalam akan genaplah umur abah 49 thn........ Slmt Hari Lahir abah.....kak doakn smg abah panjang umur, dimurahkan rezeki dan smg abah bahagia disamping ma dan anak2 serta menantu dan jg cucu sulung abah yg bakal lahir nnt....AMIN..........Akak syg abah sgt2..........Abahlah Super Hero kak.... abahlah lelaki yg plg kak syg.....smg ALLAH merahmati perjalanan hidup abah...AMIN.

 Abah, selamat hari lahir....selamat ulang tahun kelahiran......... maaf cz akak tiada disisi abah utk celebrate besday abah...... maaf cz akak x dpt nk hadiah ciuman kt dahi dan pipi abah... tp akak x prnh lupakan abah.... akak syg abah sgt2..ma adalah permata hati akak, abah lak jantung hati akak...tanpa kalian berdua siapalah akak....

Akak btl2 merindui abah...klu la blh skrg jg akak nk peluk abah...nk peluk erat2 biar abah dapat rs ksih dan syg akak..... akak sll ingt bl akak dr kg nk blk kl..sblm naik bas akak kn  salam dan peluk n kiss pipi abah..tp abah msti jd keras cm kayu..hihihi......time tu kak rs nk gelak je..tp kak th abah segan cz akak peluk n cium pipi abah..... tp kak jg tahu sbnrnya abah suka bl kak peluk n cium pipi abah kn..... cz pah tu kak tgk abah snyum je....n kak nmpk dari anak mata abah time abah lambai tgn bl bas kak da gerak yg abah berat hati nk bg kak blk kl...dun wory abah, kak slmt disini..selagi doa ma nga abah mengiringi prjlnn kak...InsyaAllah segalanya akan ok......

 

 
♥♥♥

Pasangan bahagia...InsyaAllah

Actually ni gambar raya Aidilfitri......tgk tu my mum n my dad..sedondon gitu..hikhikhik..... time ni kitaorg ngah brsiap nk p jln2 rmh sedara...huhuhu aku lak deman tp still gagahkn diri nk follow p bejalan....:) 

aku la yg tukang snap pic ni..time ni aku dok suh ma peluk tgn abah..hahaha ...jahat x aku..tp ma xnk... adik aku lak dok gelak kt blkg...hahahaha.....teruk kitaorg dok kenakan ma nga abah..hahah bkn senang nk ambik gmbr depa pkai bj kaler sedondon.......

.

akhirnya.................hahahah

 
♥♥♥ 
Loving couple or the year

haaaa tu la penangan aku pnya kegilaan cz nk tgm ma peluk tgn abah..hahaha..... tp okla my mun n my dad ni sporting.....reallyx3 lov u 

♥♥♥
i'm with my dad

Adik pmpn aku sll jeles nga aku cz semua org ckp aku pny sifat n perangai lebih kpd abah..hihihi dia lak lebih kpd ma.....adik aku kn majuk klu abah ckp ye la anak pmpn abah cm kak sorang je..hihii..kitaorg suka sgt usik adik cz pah tu blh la tgk muncung itik dia tu........


♥♥♥
Adik bgsu aku nga my love dad



Dpt msj dr adik bongsu aku :
Salam...sis aryni besday abah.....egt x?...dah wish blm.....
Aku : salam..da wish da. kak da send msj da kt abah.dlm fb pon ade kak wish...
Adik : adik pon baru je ata msj kt abah..nti abah kelik,adk ugok kena bce ko ye..hhehehe

really mis u dad....
abahla pengarang jantung akak
abah la hero akak
abahla tempat akak bermanja...
abahlah lelaki yg paling kak syg

terima kasih kerana mengerah keringat membanting tulang bekerja mncari rezeki yg halal bg mnyuap dan mngenyangkn perut kami adik beradik.....terima kasih kerana berusaha sehabis daya menyediakan segala kelengkapan dan keperluan serta kehendak kami adik beradik......sesgghnya amat besar jasa abah pada kami adik beradik....x trbalas segala jasa dan budi abah pada kami....ketahuilah abah, anak2 mu ini terlalu mnyayangi dan mncintai mu..kami amat mncintai dirimu..kami amat2 menghormatimu....dirimu tiada galang gantinya abah...... 

terima kasih Ya Allah kerana menganugerahkan kami adik beradik seorang bapa yg amat penyayang, seorg ayah yg bertanggungjawab...seorg abah yg kental jiwanya..seorg ayah yg  tidak pernah mngeluh kesal melayan kerenah kami adik beradik.... 

Terima kasih abah cz jadi abah yg terbaik bt kami adik beradik..terima kasih abah cz mewarnai dunia kami dgn gelak dan tawa abah... terima kasih abah utk segala2nya.....Ya Allah ini lah insan yg amat penting dlm hdp kami.....Kau kurniaknlh segala kesenangan dunia dan akhirat kepada insan yg amat2 aku sayangi ni...ssghnya hnya dia abah aku tiada 2 tiada 3.....smg abah bahagia disamping klrga kita...snyum dan tawamu sntiasa dimataku..... malah tiada kata yg dapat aku ungkapkn betapa aku mnyygi dirimu....ku tahu ksh,syg dan cintamu kpd kami anak2mu tiada tandingannya malah tidak ternilai  mahal harganya jika dibandingkn dgn intan permata..... sygnya akak pada abah hnya Allah yg tahu.....

Semoga segala kebahgiaan didunia dan akhirat akan mnjadi milik abah....akak sntiasa mndoakan kesejahteraan dan kebahagiaan buat abah.....

Selamat hari lahir abah........we love u......♥♥♥♥♥



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...