Tuesday, August 3, 2010

Tanpa sedar Aku menangis

Salam 2 all...

Al-Fatihah buat arwah ZULKHAIRIL AZMI BIN MD BUKHARI. Semoga rohmu dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman...AMIN.


ALLAHUAKBAR...sbg hambaMU, aku serahkan hidup dan matiku pada MU Ya Allah...hnya ENGKAU yang mengetahui apa yg terbaik buat aku...

seketika tadi aku mnjenguk sekejap blog mmbr UM aku, Faizul

dan disini aku terbaca blog seorg adik pelajar asasi UM... adik siti norbahiyah

Tanpa sedar airmata aku mengalir membaca setiap ayat bicara yg lahir ikhlas dr hati seorg insan yg amat menyayangi sahabatnya...hanya linangan airmata beserta bacaan ayat suci Al-Quran yg mampu aku sedekahkan buat arwah...

Buat adik Siti Norbahiyah, jgn sesekali salahkan diri adik ats pemergian arwah...hidup dan mati arwah sudah ditentukan di Loh mahfuz...Redhakan pemergian arwah....kenangan antara adik dan arwah adalah 1 kurniaan yg indah...sematkan dihati adik yg arwah sentiasa bersama adik bersama insan2 yg mnyayanginya.

Buat kawan2 semua...sama2lah kita hadiahkan Al-Fatihah buat arwah...semoga arwah tenang disamping PENCIPTANYA.



 pesanan buat kawan2, kita yg masih hidup ini haruslah bersiap sedia akan segala kemungkinan yg akan berlaku...jujur pada diri sendiri....sayangilah insan yg kita sayang selagi mereka bersama kita..hargailah mereka....



TANPA SEDAR AKU MENANGIS


2 comments:

Bahiyah H. said...

al-Fatihah ..

LaraDyana said...

Salam adik..
trm ksh krn sudi mnjenguk blog kak..
Semoga adik trs tabah menempuh hari yg mndtg..
kak yakin adik boleh..
apa yg berlaku biarkn berlalu...jadikan segala memori adik bersama arwah sebagai 1 kenangan yg terindah...

teruskan tersenyum k...
salam syg buat adik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...