Wednesday, August 4, 2010

Mengimbau kembali kenangan


Masih segar di ingatan aku dan masih terbayang di kaca mataku....akan malam itu..malam dimana along (asma) dan yana (rumet aku ms aku final year kt um, berkomplot utk meraikan birthdy aku & sara...birthday aku pada 31/10 manakala brthdy sara lak 02/11...

Actually along dtg um cz ade intrvw so tmpg bilik aku dl...x slp aku dia ade intrvw kt muzium negara...entah cmne dia blh brpakat nga yana nk celebrate brthday aku & sara..mgkn sbb sblm ni aku pernah meraikn brthdy along & yana...hihihihi...mmg lgsg x duga la pakatan mereka berdua ni...

Mula2 yana mngajak aku p mid valley, katanya nk tgk movie...klu x slp aku yana nk tgk movie Budak Kelantan..tapi aku xnk ikut cz aku da tgk cite tu ...tp along,sara n yana dok pujuk aku suh ikut..aku mmg xnk cz time tu aku mmg pokai so xle nk brblnja...along ckp xpe tiket adik( nama manja aku),along bayar...aku ckp xpela along,yana dan sara je la p...tp along push jg suh aku p..so nk x nk aku pon ikut la..

so smpai la kt Mid...actually time tu kami semua da kelaparan cz x mkn lg...klu x slp aku bl smpai mid bnda prtm kami buat ialah bl tiket wayang..n then km p jusco or carefour nk bl brg...klu x slp nk cr t-shirt...ms ni mmg aku n sara x detec pon lg rncgn along n yana...

tb 1 part kami berpecah cz along yana ckp dia nk p toilet...so tgglla aku n sara dok tgk baju...agak lm along n yana p toilet cz da 15 minit brlalu tp dieorg x muncul...ms tu aku rilek je tp aku tgk sara da hot da...ye la perut da lapar...sara pon msj yana n aku lak msj along...yana bls msj sara ckp dia n along ade kt mcd tgkt ats brdpn nga panggung wayang...hohoho..time tu aku tgk sara da nk meletup nk mrh...yela ade ker dieorg p mkn x ajak sdgkn km pon lapar gak...tp ms tu aku n sara x syak apa2 lg...along pon msj aku ckp dia kt mcd, aku pon bls msj along ckp ok...tp sara da send msj kt yana marah2...tp aku x aku selamba jer....smpai along pon benggang knp aku x msj mrh2 dieorg...

ms dlm prjlnn nk p mcd tu...aku trpk knp yana n along p mcd dl? knp x tggu kitaorg?hmmm...time tu aku try tenangkn sara tp nmpknya aku x brjy cz sara da btl2 marah...sampai je km kt mcd aku cm trnmpk sesuatu...aku nmpk chy...cm cahaya lilin...so aku ckp kt sara,na rs diaorg nk buat surprise...tp sara ckp xde mknanya....aku time tu da dpt agak da..tp sara  mklmla org tgh mrh..tp kira along n yana brjaya la nk surprise kn sara tp bkn aku...

msk je mcd aku nmpk bdk 2 org tu da trsnyum2....tp muka sara btl2 mrhla..msk2 trs duduk brckp pon x...hihihi...time tu la yana n along pon kuarkn kek...SURPRISE.....HAPPY BIRTHDY TO BOTH OF U...
aku tgk muka sara time tu...hihihi sara tutup muka nga tgn smbil tersnyum....cm nk mngs pon ade....hihihihi
along siap mrh lg aku...apa la adik ni cool je ingtkn msj tny km ktne nk mrh km tp selamba jer...aku pon jwb, laa npe nk mh lak hihihihi

rupa2nya along n yana brmain msj dlm bilik merancang nk smbt brthdy aku dan sara..sampai cmtu korang plan xnk kami tahu....isk isk isk...apapon kami enjoy sgt mlm tu...(^_^)...tp ni la saat utk aku enjoy nga kawan2...lagipon bl da hbs sydy nnt xth bl lg nk jmp n lepak brsama...

ms ngah potong kek tu ade sorg bdk llki yg krj mcd tu nynyi happy brthdy utk aku n sara...hihih happy sgt....da hbs mkn semua, sblm msk panggung...kek ade lg so km bg la kat abg yg nyanyi happy brthdy kt kami...lps tu km lyn movie budak kelantan (midnight)....

enjoy sgt mlm tu....n tq for along dan yana...x sangka korang sanggup kena mrh semata2 nk celebrate birthdy kami....tq sangat2 n sayang korang sgt2....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...