Tuesday, January 18, 2011

Gambar Tak Nampak Muka Paling Cool

My First Contest 

Haaa disebabkan aku di ketag oleh Si Cinderlala ni sorg so aku nga berbsr hati menjoinkan diri utk wak contest ni.....ermmm nama contest ni pon agak unik gak...hahahaha Gambar Tak Nampak Muka Paling Cool yg dianjurkan oleh siempunya blog ni Mr rrsaid .....



1 mlm aku mncari pic aku yg bersesuaian nga contest ni tp xdak gak...huhhh....
last2 aku pick pic adik lelaki aku......^_^

Jom tengok pic apa yg aku pilih utk contest ni



apamacam cool x pic ni?
kena x nga tajuk contest...hikhikhik
ok la ni kn....hihihihi

oh ya to all of u yg rasa2 rajin nk mencontestkn diri anda tu blhla join n utk info yg lbh lnjt silalah jenguk ke blog Saudara rrsaid ......

so aku dgn bebesor hati nk tag 3 owang kwn blog aku utk sama2 wak contest ni.....hihihii. jom kita lihat sapa yg kena..harharharhar........

1 - Ruby
2-  Wanniey
3-  Ieha

p/s : Contest ni smpai 25.03.2011.............chaiyokx3

3 comments:

HadifaR_R said...

Salam...
Hehe...sy adalah saudari...hahaha
nway...xpa...huhu...gud luck...
TQVM join ya :)

LaraDyana said...

HadifaR : wslm..maaf sy fikirkan anda adalah saudara..mf kn sy wahai saudari.

apisv2 : tq :)

HadifaR_R said...

Salam...
hehe...xpa...
jemput jenguk kat blog k coz tarikh tutup contest dah tukar... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...