Friday, January 14, 2011

Akhirnya Aku Kembali.

Hai kawan2........opssss sory hihihihi, Assalamualaikum teman2 semua....perghhh cam ramai je blogger yg follow blog aku kn..hahahha...berangan je lebih ko ni dyana....

Acu cuba try korang tgk title new post aku tu..hahahaha title mmg xle blah kn "Akhirnya Aku Kembali" . saje je nk kasi gempak kan.....:)  hohoho da cm org trsesat dan akhirnya brjy kembali pulang la pulak...kahkahkah



Silent x silent rupa2nya da lm da aku x "mengoreng" kt blog aku ni...hurmmm kebzyan yg melampau atau kemalasan bergunung-ganang yg dok bersarang dalam badan aku da mngontrol otak aku, yg mn 1 pon aku xth..cz bl je aku ade mod nk update blog kompen ade smthg yg mngnggu...tu yg aku fedup tahap mak bapak gaban tu, kn x pasal2 hilang idea aku nk mngoreng cite dogeng aku.....

Ermmm ari ni pon da msk ari Jumaat brsamaan 14/01/11.....isk isk isk da 14 hari da kita di tahun baru ye...cepat bebenor ms tu brlari tinggalkan aku smpai aku x sompet la nok mengejor....kome lak cmne? kome blogger2 x mcm sy, smuanya laju je mghupdet blog mklm le byk cite nk share kn....(sj je nk bgth yg sy ni mls nk update blog hihihi nk bg motivasi kt diri sndiri sbnrnya)



haaa..tgk tu yg kuning2 tuee..haaa tu ibarat aku la tu...aku yg trsesat dalam geng2 blue...blueee..erkkk korag jgn nk pk lain ek..kn aku sekeh kn....^_*.....jgn nk hitamkn otak korang yg perang tu....ermmm otak kita kaler perang ker? arwwgggg x ptg smua tu.....cabuttttttttttttttttt...

kla aku xmo nk brgebang lebih2...korang bkn nk bc pown kn kn kn...haaaa sure korang x bc punya.....hihihi...



bye bye.......\(^_^)/


p/s : AKHIRNYA KINI PASTI IM BACK........




2 comments:

Cik Ruby said...

rajin2 kanlah menghapdet ye (ucapan utk yana mak buyung sama ni) *_*

LaraDyana said...

Cik Ruby : wahhhh kol 6.06PM tu komen...gagah tu blk lwt mmg pkrja trbaik arr... hihhi..InsyaAllah D kn try "merajinkn" diri utk hupdet fb..hihihi...nnt kita push mek buyung suh bersalin awl..eh silap push suh dia hupdet blog..hihihi*_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...